Carme Rissech


Biografia:
Sóc una persona sincera i treballadora, m’esforço dia a dia com a investigador i docent.
M’agrada ajudar els meus alumnes a trobar la seva vocació.

Entrevista:
1. Quin any va néixer?
Fa molts anys, va ser un novembre a Pineda de Mar.
2. On viu actualment?
A Pineda de Mar.
3. Quina ha estat la seva tasca principal a la seva vida laboral?
La docència i la recerca. Sóc professora associada a la universitat i faig classes particulars de física, 
química i matemàtiques. 
Una component dels professors d’universitat és la recerca.
4. Creu que ha deixat petjada?
Crec que estic deixant petjada amb la meva recerca sobre desenvolupament humà, 
la meva recerca i la del meu grup amplia el nostre coneixement sobre el procés d’envelliment i 
el creixement del esser humà. Dic que estem deixant petjada perquè 
la nostra recerca te impacte internacional.
5. Creu que la seva tasca ha contribuït a la millora de la nostra població?
Crec i espero, que la meva tasca com docent/educadora a Pineda ha contribuït a la millora dels nostres nens i joves,
i per tant de la nostra població.
6. Quina és la seva valoració personal sobre la seva tasca?
Em sento orgullosa, no obstant la valoració de la meva docència i recerca l’han de fer els meus alumnes i la resta de científics.
7. Quina és la lliçó més important que ha après a la vida?
Tenir molta paciència.
8. Quines són les persones que li inspiren per seguir lluitant?
Ningú en concret i tothom en general.
9. Què li diria a algú que li demanés un consell?
Dependria del consell que em demanés. Però el que diria que és molt important fer el que t’agrada.
És important trobar el teu propi camí.
10. I per acabar, si la seva vida fos una novel·la , quin títol li donaria?   

“A la recerca del coneixement”

Comentarios

Entradas populares de este blog

Maite Bayona