Míriam Iscla

Biografia:
Miriam Iscla , actriu. No vaig començar a fer interpretació perquè creia que no em podria dedicar això,
no la veia factible per a mi. Visc la meva vida amb la major coherència possible amb el que penso i
el que sento. En tot,  m’implico molt.
Entrevista:
1. Quin any va nèixer i  a on?
Vaig nèixer a Pineda al 1966.
2. On viu actualment?
Visc a Barcelona per la meva feina.

3. A què es dedica en aquest moment?
La meva feina és actriu. En aquest moment estic fem una obra de teatre ( El Chico de la última fila, a la sala Bécquer)
 a Barcelona i a part, la sèrie del migdia ( Com si fos ahir).
4. Quina ha sigut la seva tasca principal a la seva vida laboral?
Jo vaig començant estudiant medicina, però des del 12 anys vaig estar fem teatre amateur aquí, al poble.
Quan estava a segon de medicina vaig decidir intentar entrar a l’institut de teatre de Barcelona,
i ho vaig aconseguir. Vaig estudiar interpretació.
Tot el meu esforç s’ha centrat en treballar en el que m’agrada que és la interpretació.
5. Creu que pot deixar petjada?
No, no. Em sembla que no es tracta de deixar petjada.
Es tracta de viure  la teva vida amb la major coherència possible, amb el que penses i amb el que sents i
amb el que creus com a persona estàs fem en aquesta vida... el que t’identifica com a persona.
6. Creu que la seva tasca està contribuint a la millora de la nostra població?
No.... la meva tasca ha contribuït a la millora de la meva felicitat.
Jo no crec que he millorat la població en si...
El que crec és que si un és feliç, la gent del voltant es sent millor...
Intento que la meva feina sigui bona, estigui ben feta, que sigui conseqüent, que sigui treballada...
Jo sóc feliç.
7. Quina és la seva valoració personal sobre la seva tasca?
La meva tasca implica, com a totes les professions del mon,
fer-la el millor possible, això vol dir una implicació horària, emocional, d’implicació,
de respecte a la feina, d’importància de cada cosa petita cosa que faci...
i en aquest sentit jo m’implico molt en la meva feina. Això no s’ha de valorar en números..
però si tinc la sensació de que estic fem una feina que la vull fer bé, que la he de fer com jo crec que s’ha de fer.
8. Quina és la lliçó més important que ha après a la vida?
Creure que el que tu vols fer és possible... això focalitza l’energia molt be per aconseguir-ho i
et dona un objectiu important  que farà que tu et moguis i si no ho aconsegueixes segurament
estàs molt a prop de que estàs molt a prop d’aconseguir-ho.
9. Quines són les persones que li inspiren per seguir lluitant?
La gent que fa la feina ben feta, m’inspira per seguir lluitant. Les persones que no tenen implicació en que estan fem ...no.
10.  Què li diria a algú que et demanés un consell?
Depèn del tipus de consell. Focalitzar objectius que t’interessin. Que l’esforç estigui posa’t en un lloc positiu i creatiu.
11.  Com es definiria professionalment:
AMB UNA PARAULA → Buscar.
AMB UN OBJECTE --> Moto i Animal Cavall.

12.  I per acabar, si la seva vida fos una novel·la, quin títol li donaria?
... ostres… “Continuarà”

Comentarios

Entradas populares de este blog

Carme Rissech

Maite Bayona