Dra Regina i Cassola


Biografia:
Jove, aventurera, entusiasta de la seva feina ara a Londres i esperant retornar a Pineda.

Entrevista:
1. Quin any va nèixer i a on?
Vaig nèixer l’any 1979 a Badalona.
2. On viu actualment?
Visc a Londres, UK.

3. A què es dedica en aquest moment?
Sóc Psiquiatra Infanto-Juvenil i porto l’equip de Neurodesenvolupament per nens i adolescents a Londres.
També sóc professora al Barts & The London School of Medicine & Dentistry, Queen Mary University of London.
4. Quina ha sigut la seva tasca principal a la seva vida laboral?
Diagnosticar i tractar nens i adolescents amb problemes de salut mental
5. Creu que pot deixar petjada?
M’agrada pensar que deixo petjada al nens que he tractat , i als seus pares, millorant la seva vida
6. Creu que la seva tasca està contribuint a la millora de la nostra població?
Crec que la meva tasca contribueix a la millora de la salut mental dels nens i adolescents a Londres i
espero en un futur pròxim poder fer-ho també a Pineda de Mar
7. Quina és la seva valoració personal sobre la seva tasca?
La meva valoració personal és positiva i gratificant, especialment quan rebo agraïments dels nens
o dels seus pares per la meva tasca.
8. Quina és la lliçó més important que ha après a la vida?
El saber escoltar.
9. Quines són les persones que li inspiren per seguir lluitant?
La meva mare i germana.
10. Què li diria a algú que et demanés un consell com a emprendedora?
Si no arrisques, no guanyes.
11. Com es definiria professionalment:
AMB UNA PARAULA→ dinàmica
AMB UN OBJECTE→ una bicicleta (sempre pedalejant cap endavant).
12. I per acabar, si la seva vida fos una novel·la, quin títol li donaria?

"Sempre endavant".

Comentarios

Entradas populares de este blog

Carme Rissech

Maite Bayona