Roser Majón





BIOGRAFIA:
Inconformista, arriscada, inquieta, diferent. Vaig  arribar a Pineda de Mar per amor…

ENTREVISTA: 

1. Quin any va nèixer i a on?

Vaig nèixer l’any 1946.

2. On viu actualment?

A Pineda de Mar des des  fa ja molts anys.

3. A què es dedica en aquest moment?

Estic Jubilada, la pintura, escultura i la meva família omplen 
el meu temps.

4. Quina ha sigut la seva tasca principal a la seva vida laboral?

He treballat en molts àmbits, segons els temps. La pintura i l’escultura sempre han format part de mi.

5. Creu que la seva tasca està contribuint a la millora de la nostra població?

No… no ho crec.

6. QUINA ÉS LA SEVA VALORACIÓ PERSONAL SOBRE LA SEVA TASCA?

Estic molt contenta de tot el que he après i del que faig, treballo l’esmalt i m’agrada.

7. Quina és la lliçó més important que ha après a la vida?

He après molt i sobretot he après a escoltar.

8. Què li diria a algú que li demanés un consell?

Depèn de l’afinitat amb la persona que m’ho demani… però potser a qualsevol li diria que ha d'aprendre a viure segons el seu temps.

9. I per acabar, si la seva vida fos una novel·la, quin títol li donaria?

“Encara per acabar…”

Comentarios

Entradas populares de este blog

Carme Rissech

Maite Bayona