Meritxell Costa


BIOGRAFIA
Txell Costa. Gran comunicadora, encomana energia, optimisme... no ens estranya l’èxit professional i personal que té.
En breu presentarà el seu últim llibre: Liderar en femenino (estem convidat a la presentació).
ENTREVISTA
1. Quin any va nèixer i a on?
Vaig nèixer a l’any 1983 a Calella.
2. On viu actualment?
Actualment visc a Girona.
3. A què es dedica en aquest moment?
Dirigeixo la meva pròpia empresa una Consultora de màrqueting i negocis anomenada TXELL COSTA GRUP.
4. Qui ha sigut la seva tasca principal a la seva vida laboral?
La teoria diu que la nostra vida laboral canviarà com a mínim 4 vegades al llarg d’aquesta.
La meva vida laboral ha anant canviant, vaig començar com a periodista i ara soc consultora, conferenciant i escriptora.
Tota la vida m’he dedicat a la comunicació, però amb formats diferents.
5. Creu que pot deixar petjada?
Tothom vol deixar petjada i espero que sí i inspirar a la gent a treballar de manera més ètica ,
més conscient i més “disfrutona” (gaudir més del que fem)
6. Creu que la seva tasca està contribuint a la millora de la nostra població?
Ho intento. Intento no oblidar-me d’on vinc, he tingut alguns clients de Pineda.
El llibre que presento properament faré el primer acte a Pineda o a Barcelona o viceversa,
però Pineda sempre està en el meu pensament.
7. Quina és la seva valoració personal sobre la seva tasca?
M’encanta la meva vida, m’he fet la vida a mida, he escollit com volia viure i
he intentat ser conseqüent amb això, crec que tots hem de ser conscients amb l’estil de vida que volem,
els somnis que tenim....
ESTIC MOLT MOLT CONTENTA.
8. Quina és la lliçó més important que ha après a la vida?
Uff¡ moltes¡¡, però sobretot és acceptar la vida que ens bé i acceptar-nos a nosaltres mateixos i acceptar els somnis
i donar-nos l’espai per aquests somnis.
Jo treballava a la ràdio amb oposicions aprovades i vaig sentir que no era el meu lloc i
vaig decidir  deixar-ho tot i muntar la meva pròpia empresa amb una metodologia que en aquella època no era l’habitual i
aquest  tret diferencial ha estat el nostre èxit.
ACCEPTAR I ACCEPTAR-NOS, QUAN HI HA RESISTÈNCIA ÉS QUAN NO SOM FELIÇOS.
9. Quines són les persones que li inspiren per seguir lluitant?
La gent del carrer, qualsevol persona que accepta l vida tal i com bé.
Alguna persona malalta de càncer, algú que ha perdut un ésser estimat, algú que vol tenir fills i no venen...
aquells que accepten la vida i continuen fent el millor que poden.
TOTHOM ÉS INSPIRACIÓ.
10. Què li diria a algú que et demanés un consell com a emprendedora?
Que cregui amb ell i que busqui el seu tret diferencial.
A l’escola ens ensenyen a ser tots iguals com hamburguesetes del Mcdonalds i
el mercat necessita una cosa ben diferent i es que acceptem la nostra diferència i la visibilitzem.
11. Com es definiria professionalment:
AMB UNA PARAULA→ constancia i rapidesa.
AMB UN OBJECTE→ un somriure o un rellotge ( vol tenir temps per tot pels amics, a família ,...
i sempre va cronometrada).
12. I per acabar, si la seva vida fos una novel·la, quin títol li donaria?

"La dona que acceptava i continuava".

Comentarios

Entradas populares de este blog

Carme Rissech

Maite Bayona